7 Nisan 2009 Salı

Manyak Mesajlar

Manyak Sözler

ÜÇ HARFİ YAN YANA GETİRMİŞLER GENÇLERİN BAŞINA DERT ETMİŞLER (AŞK)

Sevgiyi Arama Kalbinde Bak bana Söyler Gözlerim Sana Olan Sevgimi!

Herkes Kendi Maskesiyle Dolaşır Oldu Yanıbaşımda Tanıyamaz Oldum 0 Yüzleri

Kimse için mükemmel değilsin kalbim sende Olduğu sürece mükemmel olacaksın Benim için!!!

Güzelliğine güvenip hava yapma Karizmamla Solalrım Seni Bu hayatta.

Yavaş gel Biraz DikkatLi Ol belki Yetişirsin bana Yolun Sonunda

Sana Karşı hep 3 Harfi Sakladım Kalbimde AŞK!

Seviyorum içimdeki mululuğu Seviyorum Seni Bana beni Sevdiğin gibi..

uzun Sevdaların özet adamıyım aşk kitabında açıklamada tek sen yazıyorsun yazarı ise hayat Oldu…

Aşkını Anlatmak istiyorsan bana Korkma Gözlerime Bak Sevgiyi yaşamak istiyorsan benimle korkma yarınlara benimle bak..

Yarın Mutlu olacakmıyım diye düşünemiyorum artık sensizlik mutlu olmamı engelliyor..

kimse bana gelmeden ben kimseye gitmedim şu zamana kadar şimdi senin için köle oldum hayatım zinda..

yaraLı kalbimin merhemi oLmaya Nedersin?

boşlukta kalmış kalbimi tuttun bırakma sakın! bırakırsan tuz buz olur hayatım yok olurum hayatından…

hatalarımı kapadım kalbimi açtım gözlerine baktım işte ben hayata o an başladım..

hadi gel yanıma gidelim yarınlara tut bedenimi bırakma beni!

o kadar güzel bakıyorumki seninle hayata bir sen varsın bu dünyada birde ALLAH ım gerisi yalan…

bana Gülüyorsun Şimdi Ama Yakında Karşında Kahkahalarımla boğacam seni.

uçuk kaçık saatlerimin çılgın insanı seviyorum seni.

Beyaz bir güvercin gönderiyorum. kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sefkat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda kocaman bir sevgi öpücügü.

Sevmek ölmektir bence;bende sevmiştim ölmeden önce..

Seni hiç sevmemezlik etmedim etmem edemem, seni hiç aldatmadım, aldatmam, aldatamam,ama senin hemen unutuveririm. niye mi? çünkü sen bunların hiç birini yapmadın!!!

Sozun siirlerin mukemmelidir.Senden baskasini seven delidir.Yüzün çiçeklerin en güzelidir.Gözlerin bilinmez bir diyar gibi..

Eger bir gün bir rüzgar eserse oralara benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına unutma sende bana bir tutam sevgi yolla

Dün bir yolcu ugurladim nemli gözlerle onu tek kelimeyle ugurladim güle güle gül dudaklarindan duydum dönecegim tüm kalbimle haykirdim BEKLEYECEGIM…

Dost, deniz kenarında taş toplamaya benzer önce teker teker toplarsın sonra teket teker atarsın. Ancak bazılarını atmaya kıyamazsın. Sen de atmaya kıyamadıklarımdansın…

Etiketler: Manyak Mesajlar, manyak sözler, manyak, manyak mesaj, manyak söz, manyak en güzel mesajlar, süper manyak mesajlar, manyak güzel sözler, manyak en süper sözler

Hiç yorum yok: