21 Şubat 2023 Salı

Gidenlere Sözler Mesajlar

Gidenlere Sözler Mesajlar: Gidenlere Sözler Mesajlar okuyabileceğiniz yazımızda mutlaka hayatımızın bir döneminde geride bırakıp gidenler olmuştur... Bitti dedikten sonra ne cevap bekliyorsun ki? Ne yaşanmışsa göm gitsin. Ölüye sorulmaz ki kefenin metresi, sar gitsin! Kapılıp gitmişim gözlerinin büyüsüne. Yok korkum, nereye sürüklersen sürükle! İster ölüme, ister yüreğine. Gidenlere izin verin. Bırakın çıksınlar aklınızdan, yolunuzdan, hayatınızdan. İzin verin ki; yer açılsın size gelmek isteyenlere. Öyle defalarca neşter vurmaya gerek yok bu yaraya! Sen arada gel-git! O devam ediyor nasıl olsa kanamaya. Herkesin sımsıkı sarılmak istediği bir insan, deli gibi gitmek istediği bir şehir, içinde kaybolmak istediği bir kitap vardır. Herkesin cehennemi farklıdır. Sadece alev ve acıdan oluşmaz. Asıl cehennem, yolunda gitmeyen hayatındır. Gitmem diyenlere sesleniyorum! “Herkes gider bir gün, ya ölerek ya da öldürerek” ama mutlaka gider. Bana iyi gelenler, hep benden gidenler oldu. Benim seni içimde öldüreceğim yok. Kıyamıyorum! Bir iç savaş çıksa da, kim vurduya gitsen diyorum! Ağzın dilin yalan, gitmeler kokuyorsun. Sıcak bir “düş” al dudaklarımın arasından, temizlensin ruhun. Gitmek, insanın başarabildiği en kolay görevdir. Asıl zor olan, kendine gelmektir. Aldırma gidenlere, sevip terk edenlere. Hayat dediğin iki kelime; hoş geldin, güle güle. Alıp başını gidebilenin hastasıyım. Ben nereye gitsem aklım olay mahallinde kalıyor. Can kırıkları. Cam kırıkları gibi değildir. Öyle süpürünce gitmez; İçinde kalır, aklına geldikçe de batar. Ben hiç para biriktirmedim; insan biriktirdim. Arada bozuk olanlar çıktı; onları da harcadım gitti.

Hiç yorum yok: