21 Mart 2009 Cumartesi

Cep Mesajlari

Cep Mesajları

» Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin..

» Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar nede şeytan bir günahı seni beklediğim kadar…

» Eğer birgün kader seni benim kollarımdan alıp birbaşkasının kollarına atarsa seni dans ettirecek müzik benim ölüm marşım olacaktır…

» yüzümde tebessüm gözlerimde ışık kalbimde güneştin şimdi gittin boğazımda düğüm oldun

» Her aynaya baktığında beni hatırla gözlerin yıldızlara takılırsa gözlerimdir sakın unutma.. unutma eğer bir gün avucuna bir yaprak düşerse ellerimdir sakın bırakma..

» Bulutların Gözyaşları Pencerene vurdugu bir akşamda gecede hangi hayeller sana uyumayı unutturuyorsa gelecekte onları yaşatsın.

» Kalbe yazılan yazı silinmiyor, sildim desende bir iz kalıyor, senden kalan anılar aklıma geldiğinde, kalbimde uyuyan dev uykudan kalkıyor.

» Hasret yağıyor bu gün sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımsa.

» Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.

» Gecemi aydınlatan ay gibisin ve ben mehtabında elimde kadeh, kalbimde yanan ateşi söndürmeye çalışıyorum, bu ateş beni öyle sarmış ki, ne yapsam söndüremiyorum.

» Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.

» Kahvaltı hazırladım sanada gönderiyorum, umut dolu omlet haşlanmış sevgi bir dilim tutku ,seni seviyorum reçeli ve birde yanlızlık demledim kaç şekerli olsun?

Etiketler: Cep mesajları, cep sözleri, kısa mesaj cep, cep güzel sözler, cep söz, cep mesaj, en güzel cep mesajları

Hiç yorum yok: