22 Mart 2009 Pazar

Teklif Mesajlari

Teklif Mesajlari

En mutlu günleri neşeyle, en tatlı sevgileri aşkla, en güzel günleri sevinçle ve bir ömrü benimle paylaşmaya ne dersin.

Bulutların maviliği ellerine, yıldızların parlaklığını gözlerine, sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum kabul edermisin.

Askim beni az pesinden kosdurmadin artik sonuna geldik isin benimle evlenirmisin.

Seni görünce kalbimin duracağını hissediyorum ama bırakıp gidemiyorum çünkü seni seviyorum benimle çıkarmısın sevgilim.

Bişey diycem ama kızmıcaksın. Benimle Evlenirmisin.

Ateşim değil kulum olurmusun.kulum değil güneşim olurmusun? affet son olduğum olurmusun..

Denizim değil dalgam olurmusun? Ateşim değil külüm olurmusun? İlk sevdiğim değilsin affet, son sevdiğim olurmusun?

Kirli bir cocuk yuzluyum kapında! Ama dunyanın en temız yuzuyle bakıyorum sana yuregıme acı degıl cok ıstedıgım gonlunu ver bana.

Acı gününde, Tatlı günde, Mutlu günde ahirete kadar benimle olurmusun.

İki kişinin bildiği sır değildir. Evlen benimle..

Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkarmısın.

Bir degil, iki degil, uc tanem:) biri ben, biri sen, biri belli olacak benimle evlenirsen eger.

Bütün güzellikleri paylaşmak adına bana evet dermisin.

Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, sevgilim desem ne dersin?

Hep derdin ya sen insan tek kalamaz diye bende tek yapamıyorum ve sana diyorumki; şu dağa şu tepeye çıkar mısın benimle.

Eğer bu akşam musait isen, seni akşam yemeğinde doya doya izlemek isterim.

Etiketler: Teklif mesajları, teklif sözleri, teklif mesaj, teklif sms mesaj, teklif, teklif güzel sözler, eklif güzel mesajlar

Hiç yorum yok: