12 Ocak 2008 Cumartesi

Güzel Sözler - 1

Birbirinden güzel sözler sadece siz blog okuyucuları için.

* Ağzımdan çıkacak söz olsan konusmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam..

*Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek degil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır...

*Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayim kokunu. Sevda essin basak saçlarinda, sesin yüzümü rüzgarla bulsun. Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.

*Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter. Ben o tatlı sessizlikte seninleyim..

*Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter..

*Sevgi tıpkı bir gül gibidir, rasgele tutarsan dikenleri batar, yapraklarını açarsan duyguları akar, ama tutmasını bilirsen o gül sana tapar

*Bazi rüyalar digerlerinden çok uzun sürer. Baziları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam su an bu mesajı okuyor

*Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse...siz aşıksınız

*Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın

*Beni bir dakika degil bir saniye degil bir saniyenin onda biri kadar sev.. Bir yil degil on yil degil bin yıl mesut olurum

*Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen

*Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparip kokladiginda vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çikmamak için

*Bir gün dudaklarin kurursa okyanusu getiririm sana, aksam ayazinda titrersen günesi getiririm sana, eger gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana

*Bir insani sevmek onunla yaslanmayi kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum

*Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa biryerlerde seven kalp seni bekler

*Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi. Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çicekler gibi. Bir insanin bir tanesi olmali, tıpki senin gibi.

*Dogan her günün sabahinda, içimde gözlerini görebilmek aski olmasa, inan hiçbir seye degmezdi yasamak

Hiç yorum yok: