12 Ocak 2008 Cumartesi

Sevgi Sözleri

*Sancı Dolu gecelerde bulmuştum seni. Sımsıcak ellerin eretti beni, annemin öyküleri gibi masum ve sessiz kaybettim seni bir gece vakti..

*Güneşin bile buz tuttuğu yerde yanan bir ateş görürsen bil ki o senin için yanan kalbimdir.

*Gülmek Senin Bir Tutku Olsun Eğer Bir Gün Ağlarsan O Da Mutluluktan Olsun

*Gülmek için mutlu olmayı bekleme! Belki mutluluk gülüşünde saklıdır! Sakin ağlama, bil ki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan vardır

*Gülmek her zaman umudun ve tutkun olsun. olurda bir gün ağlarsan oda mutluluktan olsun ve en güzel günler senin olsun

*Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın

*Güle bir gün Sana her gün isyan ediyorum Tanrıya bir kendime binlerce sitem doluyum Sen yalanlarınla yaşa ben tek başıma;da yaşarım

*Gül olup her sabah baş ucunda açayım, odana tatlı kokular saçayım, güneşim, havam,suyum ol her saniye mutlu olayı

*Gözümde bir damla yaş olsaydın, seni kaybetmemek için bir ömür boyu ağlamazdım

*Gönüller Birdir Mekanlar Ayrı Olsala Yaşananlar Güzeldir Mazide Kalsana Umurumda Değil Dünya Yıkılsa da Biz Sevdiğimizi Unutamayız Uzaklarda Olsa da.

*Gitme dünyam dönsün ,dönsün.Ben hiç kimse ölsün mü ölsün istemem

*En büyük okyanusta bir su damlası olmak,uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak ama en önemlisi milyonlarca insanin içinden senin sevgilin olmak

*Eğer Beni Bu Sokakta,Bu Mahallede Bu Şehirde Bulamazsan Sevgilim Bil ki Ben, Gözlerinin Daldığı Yerdeyim

*Dünyada ki herkes için herhangi birisin,ama herhangi biri için dünyalara değersin

*Dışarıda hava aşk kokuyor ama içimde bir şey var bir boşluk bir eksiklik işte bu boşluğu doldurabilecek tek sen varsın

*Bizde yaşamak var, yalvarmak asla, bizde sevmek var, aldatmak asla. Sevmesini bilmiyorsan sevme, seve nede ihanet etme, edeni de asla affetme

*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı

*Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, Bir insanın özlemi olmalı özlemle açan çiçekler gibi, Bir insanın bir tanesi olmalı oda senin gibi..

*Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok sen yoksun mekanım belli değil zamanım yok fırtınalar içinde beni yalnız bırakma benim senden başka sığınacak limanım yok bir tanem

*Ben seni bir doğrudan geçen noktalar kadar çok sevdim ama sen bunun sadece iki nokta arasında kalan bir doğru parçası kadarını anladın

*Babama sordum senin gözünde değerim ne kadar diye dünyalar kadar dedi dünyanın değeri ne kadar diye sordum beş para etmez dedi kamyoncu edebiyatı

*Aşk dediğin nedir ki,gelip geçici bir toz pembe Mutluluksan başka, mutluluk dediğin nedir ki gercek gibi ama göstermelik,ölüm dediğin nedir ki anı ve daimi bir ay gibi

Hiç yorum yok: