12 Ocak 2008 Cumartesi

Güzel Sözler-2

Güzel Sözler-2


*Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar kulagina seni ne kadar çok özledigimi... Gece bir baska giyer siyahini, yildizlar daha bir sönük olur, yakamozlar baska çizer denize kendini ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanimda yoksan eger!


*Eger gökyüzü bir parça kagit, deniz bir sise mürekkep olsaydi yine de sana olan duygularimi yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki..


*Eger seni nasil ve ne kadar sevdigimi ögrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalisin, çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelime bulamiyorum.


*En güzel yarinlar senin olsun, sen buna layiksin ömrün mutluluklarla dolsun. Eger gün gelir de sen beni unutursan, inan ki tatlim canin sagolsun.


*Gece bir baska giyer siyahini, yildizlar daha sönük olur, yakamozlar baska çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanimda yoksan... Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat... Muuckk!!!


*Geceler seni sevdigim kadar uzun olsaydi eger inan ki yeryüzüne hiç günes dogmazdi.

*Gençligine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

*Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultani oldun, gece gökyüzünde parlayan yildizim, sabah ise ruhuma dogan günesim oldun.


*Bir sen bana su yalan dünyada bir ışık, bir ümit, ve bir umuttun simdi yoksan ne ederim bir başıma su issiz çöllerde bir oldum mecnun

*Bir yıldız olmak isterdim göklerde Seni her zaman görebilmek için Bir gül olmak isterdim Ruhunun derinliklerine girip bir daha çıkmamak için Bir sen olmak isterdim Beni ne kadar sevdiğini öğrenebilmek için

*Biraz kül biraz duman o benim iste Kerem misali yanan o benim iste İnanma gözlerime ben ben değilim BENİ SEVDİĞİN ZAMAN O BENİM İŞTE.

*Boşuna kazma mezarcı Askımızı gömemezsin İkimizde sevmiştik Bunu sen bilemezsin
Böyle aşkın gözyaşı deniz olur dünyaya.. Ben bir ömür harcadım bu Paramparça Sevdaya!
Böyle değildim ben..Bambaşka biriydim seni görmeden önce, seni Sevmeden önce bir dünyam vardı kendimce.. sensin beni bu hallere koyan sensin..Sevda denen ateşi yüreğime saran sensin..Sana öyle alıştım ki bilsen.Her anım seninle tatlı kız.

*Böyle severken,deli gibi özlerken,onun için her derdi çekerken. Gitmek var mı ? Ayrılmak var mı ? Söyleyin öyle kaçmak var mı ? Duysunlar isterse,vursunlar ikimizi,yasaksa kime ne ? öLüMüM seninle !..

*Bugün hiç yüz vermedim güneşe, seni anlatıp hava attım çiçeklere, seni yazdım göğün en tepesine, bir de bağırdım duydun mu???? seni çok özledim diye.....

*Buluşlar aynı şeylere bakıp farklı şeyler görenler tarafından gerçekleştirilir.

*Bulut Gibidir Benim Kalbim Başka Yüreklerle çarpışır. Yağmurlar yağdırır ama bu yağmurda sadece vazgeçemediklerim ıslanır. şimdi dokun bak saçlarına mutlaka ıslaktır. seni sevmek benim için bağımlılıktır.

*Bursa Semalarında bir kuş oldum.Zeyliler de bir evin penceresine kondum,bir rüzgar esti beni oradan ayırmak için ama tutmanı bekliyorum o pencereden uçmamam için

Hiç yorum yok: